Fernando Gimeno pren el relleu a la presidència de la Federació de Centres Juvenils Don Bosco de Catalunya.

La setmana passada va tenir lloc el relleu en la presidència de la Federació de Centres Juvenils Don Bosco de Catalunya (FCJDBC) i Christian Casas, el president sortint, va cedir el pas a Fernando Gimeno, qui liderarà la Federació en els propers anys.

Christian, docent als Salesians Sant Vicenç dels Horts i vinculat a l’Associació Juvenil Sarau de les salesianes de Terrassa, deixa el càrrec després del seu nomenament a l’octubre de 2015, exercint el lideratge de l’entitat durant tres anys.

El relleu el pren Fernando Gimeno, vinculat al Centre Juvenil de Salesians Martí-Codolar com a voluntari. Explica de la seva experiència a Martí-Codolar que “vaig estar nou anys de dedicació en aquest petit paradís on he tingut sempre la sort de poder respirar un carisma salesià acollidor, proper, treballant sempre pels més necessitats”.

“Espero seguir transmetent la il·lusió als monitors que porten amb gran entusiasme els nostres centres juvenils”

En l’actualitat, Fernando és el director del Centre Juvenil de nova creació a la presència salesiana de Ciutat Meridiana. Amb aquesta experiència acumulada, Fernando afegeix que “afronto la presidència com un gran repte i amb molta il·lusió de fer tot el possible perquè el somni de tots segueixi endavant. Espero poder estar a l’alçada de la bona feina de Christian, i seguir transmetent la il·lusió als monitors que porten amb gran entusiasme els nostres centres juvenils “.

A la foto, Christian a l’esquerra i Fernando a la dreta.