Aquest mes d’agost s’han realitzat els cursos de formació de monitors/es i directors/es organitzats per la Federació de Centres Juvenils Don Bosco de Catalunya, on han participat joves procedents de les cases de salesians i salesianes de Catalunya, Menorca, Granada, Valdepeñas, Alacant i València.

S’han fet del 18 al 28 d’agost, a la casa de colònies Mogent de Llinars del Vallès, i han participat 37 monitors/es i 4 directors/es.

La Judith Ramiro, del CJS Sabadell, i l’Anna Izard, del CJS Martí-Codolar, ens expliquen la seva experiència als cursos.

“Al curs de monitors/es amb les formacions hem aprés a dinamitzar activitats, a saber gestionar situacions que ens podem trobar amb els infants,…. i, a més, ens emportem moltes experiències que recordarem amb molta estima per sempre” Judith Ramiro.

“Al curs de directors/es hem aprés a gestionar els equips de monitors/es que tenim, i a establir un vincle amb la Federació. Ens enduem moltes experiències, coneixements i noves amistats” Anna Izard.

Tant els participants com les persones formadores esperem que tot el que s’ha viscut i après en l’educació en el lleure educatiu durant tots aquests dies comenci a doni fruit en la seva tasca i compromís amb els infants, adolescents i joves dels centres Juvenils.