El dissabte 6 de maig vam gaudir de la Festa de la Fede als Salesians de Badalona!!!

Va ser una jornada on van participar gairebé 300 infants i joves de tots els centres juvenils de la Federació per passar-ho bé i fer un munt d’activitats.

Aquest any el fil conductor ha estat la plataforma audiovisual Fedeflix i els personatges de pel·lícules i sèries ben conegudes. Han perdut els valors que els caracteritzen (igualtat, fraternitat, inclusió, treball en equip, llibertat,…) i amb les dinàmiques que es van fer els vam ajudar a recuperar-los.

Els joves de secundària al  matí van anar a la platja a fer jocs per aconseguir les insígnies del valors que havien perdut els seus ídols de les pantalles.

Per concloure la tarda, després de berenar, tots els participants es van reunir al pati per fer les “bones tardes”, un espai de reflexió en clau salesiana on va «ser meravellós veure com tothom podia reflexionar sobre el dia, els valors interioritzats i quan aquests els podem trobar en el nostre dia a dia.

Agraïm l’acollida del Centre Juvenil Salesians Badalona (Som-hi tots!!) i la participació de totes i tots