Des de la Federació i els Centres Juvenils eduquem amb el cor, assumint el compromís que això suposa: fomentar que sigui un espai on ens tractem bé i on tenim cura els uns dels altres en un context lliure de violència.

Volem un lleure educatiu segur, que es centra en la promoció d’espais lliures d’abús, de la igualtat de tracte i la no discriminació de les persones (tant del voluntariat com dels infants i joves) que formen part dels centres juvenils de la Federació.

Veiem necessari assumir el compromís de fomentar espais segurs: de prevenir, detectar i actuar de forma contundent contra qualsevol tipus de violència contra les persones, especialment menors d’edat i persones adultes en situació de vulnerabilitat.

La Federació i els Centres Juvenils ens comprometem a ser espais segurs on es respecti la dignitat i drets de cadascuna de les persones que hi formem part: els infants, adolescents, joves, les famílies i també les persones voluntàries que ho fan possible.

És per això que en aquestes darreres setmanes hem realitzat una campanya a les nostres xarxes socials sota el lema “Mou-te pel bon tracte”.